Procedura zwrotu

Każdy Klient będący konsumentem, w terminie 14 dni od dnia doręczenia towaru, może dokonać zwrotu bez podania jego przyczyn.

Zwracane produkty muszą być odesłane w takim samym stanie w jakim zostały doręczone - nie mogą być uszkodzone, zniszczone, nie mogą nosić żadnych śladów użytkowania oraz muszą posiadać oryginalne metki.

Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie możesz wygenerować dokument zwrotu w swoim koncie. W tym celu przejdź do Swojego konta klienta > Historia i szczegóły zamówień.

Z listy zamówień wybierz te, którego dotyczy zwrot (i kliknij w link Szczegóły).

Jeżeli nie minął termin 14 dni na zwrot, masz możliwość zaznaczenia, które z zamówionych produktów mają zostać zwrócone (ikonka checkboxu) oraz podania ilości (jeśli w zamówieniu było więcej niż jedna sztuka tego samego produktu).

W polu formularza prosimy również o podanie przyczyny zwrotu - to nam pomoże lepiej przygotować ofertę.

Kliknij "ŻĄDANIE ZWROTU" aby zatwierdzić formularz zwrotu.

Po wysłaniu formularza otrzymamy od Ciebie wszystkie dane i zaakceptujemy zwrot. 

Cały czas masz podgląd statusu realizacji Twojego zwrotu. W ramach swojego konta > Zwroty produktów znajduje się lista dokonanych przez Ciebie w ten sposób zwrotów.

Gdy Twój zwrot zostanie zaakceptowany, otrzyma status "Oczekiwanie na paczkę", a Ty dostaniesz na Twój adres email informację o tym. Wówczas w widoku Zwroty produktów możesz pobrać wygenerowany dla Ciebie dokument zwrotu. Nie musisz go wypełniać - wszystkie dane są już dla Ciebie przygotowane. Wydrukuj go i dołącz do przesyłki, którą wyślesz na nasz adres (podany jest w przygotowanym dla Ciebie dokumencie).

Po dokonaniu zwrotu środków na Twoje konto, w ramach Swojego konta, masz dostęp do dokumentów korekty.

Jeżeli nie posiadasz konta w naszym sklepie musisz pobrać, wydrukować i wypełnić formularz zwrotu, a następnie załączyć go do przesyłki, którą musisz wysłać na nasz adres.

Formularz możesz pobrać i wydrukować:

Formularz zwrotu

Wypełniony dokument wraz z zwracanym towarem wyślij na adres sklepu.

Wysyłka powinna być dokładnie zapakowana i zabezpieczona.

Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych na koszt adresata lub za pobraniem.

Zwrot należności

Zwrot należności zajmuje maksymalnie 14 dni od dotarcia przesyłki zwrotnej. Zwracana jest kwota zakupionego towaru oraz koszty najtańszego, zwykłego sposobu dostawy towaru, jaki dostępny jest w sklepie (o ile zostały poniesione przez konsumenta).

Procedura reklamacji

Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia Klientom towaru bez wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za wady towaru na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.) w szczególności art. 556 i następne. Klient będący konsumentem może skorzystać z uprawnień z rękojmi w ciągu roku od dnia wykrycia wady. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi względem Klienta będącego konsumentem przez 2 lata od daty wydania rzeczy.

Aby złożyć reklamację należy:

  1. Starannie zapakować i zabezpieczyć reklamowany produkt.
  2. Wypełnić formularz reklamacji (link do formularza znajduje się poniżej).
  3. Odesłać reklamowane produkty wraz z wypełnionym formularzem na adres sklepu.
  4. O statusie reklamacji zawsze powiadamiamy każdego klienta wysyłając mu wiadomość e-mail lub w kontakcie telefonicznym.

Możesz pobrać formularz reklamacji:

Formularz reklamacji